poniedziałek, 14 marca 2011

po przerwie

Witam po dłuższej przerwie... sporo się ostatnio wydarzyło, stąd moja nieobecność. Mam jednak nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości. Po pierwsze ostatnio miałam w mieszkaniu mały harmider - administracja wymieniała piony... Pewnie wiecie co się z tym wiąże :) tak więc czeka mnie remont łazienki w niedalekiej przyszłości. Jestem na etapie zbierania pomysłów.. jakbyście mieli jakieś linki bardzo chętnie przyjmę!

Poniżej wstępne przemyślenia na temat mojej kiszkowatej łazienki:)

1. stylizowane.... ale lekko - delikatna sztukateria - sanitariaty raczej nowoczesne
2. z dużą ilością luster

3. płytki tylko w miejscach niezbędnych... reszta farba tapeta lub... fototapeta


4. Kolory - graficzne - biel i czerń akcent kolorystyczny w dodatkach....?



5. meble- dwa muszą być obowiązkowo - szafa na ręczniki, szlafroki, proszek do prania, papier toaletowy i oczywiście kosmetyki.

kredens na ręczniki
konsolka pod umywalkę
6. oświetlenie- wiem że chcę mały żyrandol i fajne lampki 


7. okno w łazience... 

roleta rzymska

ciągle mam wątpliwości dotyczące kwestii:
prysznic czy wanna czy może wanna z prysznicem ..... ?


na podłodze beton czy płytki....

dużo ciekawych aranżacji znalazłam również na poniższych stronach:

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz