poniedziałek, 25 lipca 2011

Jak zarobić 500 zl na meblościance na wysoki połysk?

Witajcie
mam nadzieje, że tydzień rozpoczął się Wam bardzo dobrze...pomimo niesprzyjających warunków pogodowych. Ja dzisiejszy post chciałam poświęcić spostrzeżeniom dotyczącym pewnych obszarów w internecie. Konkretnie chodzi mi o miejsca, w których każda osoba (fizyczna) może coś sprzedać lub kupić. Oczywiście nie potrzebując do tego działalności gospodarczej ani kasy fiskalnej. Uważam, że wszelkiego typu portale typu allegro, tablica itd są pomocne nie tyle w pozyskiwaniu zarobku, co oszczędności. Jednak inicjatywy tego rodzaju są skuteczne jedynie w momencie kiedy w obieg wprowadzamy niepotrzebną nam rzecz, np bo dostaliśmy prezent który nam nie pasuje, kupiliśmy coś za małego lub za dużego , coś  nie spełnia naszych oczekiwań.
Ostatnio weszłam z ciekawością na portal Tablica.pl i ku mojemu zdziwieniu większość rzeczy było oferowanych przez producentów, a to czego ludzie mieli się pozbywać miało ceny mocno na wyrost. Najbardziej zaskoczył mnie mebel, którego chyba nikt już nie ma ochoty oglądać  czyli stara meblościanka na wysoki połysk, która kosztowała 500 zł.
Dlaczego w naszym kraju coś, co zostało stworzone by ułatwić nam pozbycie się starych niepotrzebnych rzeczy służy czemuś zupełnie innemu?

A na dobranoc wnętrze kawiarni z pomysłem - na dowód tego że wszystko można odwrócić do góry nogami  pozdrawiam serdecznie
MClook :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz