niedziela, 6 lutego 2011

co zrobić z fantem którego mam na myśli?

 Po intensywnym weekendzie czas na intensywne działania. Sobotę spędziłam na podróżowaniu po komisach oraz sklepach meblarskich... sporo rzeczy zakupiłam. Między innymi lustra, rolety itd.. oczywiście mimo iż niedziela, nie powstrzymałam się od zawieszenia luster oraz rolet. Zdjęcia pokażę jak tylko zrobię... kiedy pogoda się poprawi. Poza tym w piątek trochę sprzątałam w różnych szpargałach. Znalazłam całą masę czarno-białych zdjęć w bardzo różnych wymiarach... No i pojawiło się pytanie: jak je oprawić? z małymi zdjęciami nie ma sprawy... łatwo znaleźć ramkę czy dobrać passe partout. Ale rozwinęłam z tuby zdjęcia o formacie 45/90  i totalnie nie miałam pomysłu jak je zaprezentować. Do tego seria mniejszych zdjęć...  brak wspólnego tematu oraz różne efekty i techniki...i nie wiem.. Postanowiłam poszukać poszperać i dotarłam do kilku ciekawych artykułów, kilku ciekawych fotografów. Co prawda zrodziła się koncepcja jak oprawić zdjęcia, ale ciągle nie wiem gdzie je wyeksponować. A poniżej fotki które zainspirowały mnie do zLUSTROWANIA mojej ściany.


villa nr 7 2009

to będzie jasne passe partout i czarne ramki, ramki zaczęłam już przemalowywać
a tu zdjęcia cudownego fotografa kdynel.com 


ps
a tu link jak oprawiać zdjęcia ... dal zainteresowanych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz