piątek, 25 lutego 2011

wyróżnienia - żeby było miło

Witam
ostatnio dużo pracy .... bardzo, a będzie jeszcze więcej...ale może w końcu wyjadę na moją wymarzoną wyprawę. Zajrzałam tu - bo trochę nie mogłam się oprzeć... i potrzebowałam troszkę nowych inspiracji, a tu taka niespodzianka. Dostałam wyróżnienie, a w zasadzie blog którego od całkiem niedawna prowadzę. Mój blog został nagrodzony przez Joasię - http://bialewnetrze.blogspot.com- przez co nie powiem, czuję się bardzo zaszczycona, ponieważ jestem fanką jej blogów. W związku z powyższym typuje moją dziesiątkę i jeszcze raz dziękuje za miłą niespodziankę.

1.wyjątkowe wnętrze, ponieważ odnajduje tam wiele klimatów bliskich memu sercu
2.zpotrzebypiekna , bo zainspirował mnie do pisania bloga i dostarcza bardzo wielu inspiracji
3.projekt-i., blog projektantki, która publikuje dużo ciekawych linków oraz  informacji o ludziach, projektantach, artystach oraz ich tworach
4.decoratorium - za bardzo konsekwentną pracę nad własnymi czterema kątami
5.babeczkaa - za dużoooo ciekawostek i aktualności ze świata designu, mody i innych
6.vanilladecor- za piękne wnętrza w różnej stylistyce, zawsze przytulne i takie w których chce się zamieszkać
7. furnicouture- bo moda ma wpływ na wszystko co nas otacza... do tego w takim wydaniu - moim ulubionym :)
8. box-of-treasures - za cudowne pudełko z pomysłami i otwarte oczy i umysł
9.art-finds - za pomoc w poznawaniu artystów oraz ich sztuki - lekarstwo na deficyt dzieł sztuki w codziennym życiu i naszych wnętrzach
10. bomimi - za piękne, inspirujące zdjęcia i bardzo ciekawe posty

ŚLICZNIE WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJE ZA CUDNE INSPIRACJE  

Zasady
1. Podziękuj osobie która Cię wyróżniła
2. Zamieść na swoim blogu logo wyróżnienia
3.Umieść u siebie link do osoby która Cię wyróżniła
4. Wytypuj 10 blogów do nominacji wraz z ich linkami
5. Poinformuj osoby wyróżnione

3 komentarze:

  1. Dziekuję Kochana :)) Bardzo bardzo mi miło, przejrzałam też nagrodzone przez Ciebie blogi, Są piękne, fascynujące i bardzo inspirujące. Też chętnei będę tam zaglądać. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, mój blog na 4. miejscu! :)
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Darcy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, Czas na wiosenne zaleglości serdecznie dziękuje za wyróżnienie chociaz ja uważam że to nie jest tworcze i zaluje ze chociaz igłą i nitka nie tańcuje:):) ale miło mi ze z Potzreby piękna jest isnspiracja dla kogoś w tworzeniu:). Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń