sobota, 7 maja 2011

Kochanie... mamy już dziecko - ale co z pokojem dla dziecka?

Witajcie mam nadzieje, że weekend upływa Wam równie miło jak mi. Dzisiejszy post miał być o czymś zupełnie innym.. mianowicie o mojej wizycie na pchlim targu w Bytomiu. Niestety materiał który zgromadziłam ze względu na awarię sprzętu fotograficznego tymczasowo jest niedostępny. Stąd wzmianka o ostatnich doniesieniach z frontu robót projektowych mianowicie... Moja koleżanka, która całkiem niedawno urodziła dziecko, a niebawem wprowadzi się wraz z rodziną do nowo wybudowanego domu uświadomiła sobie że nie wie jak ugryźć temat pokoju dziecięcego. Teraz zadam wam ćwiczenie... przypomnijcie sobie swój pokój z dzieciństwa :)

Oczywiście byłabym okropna gdybym nie posłużyła radą...(jakąkolwiek-opiniować czy dobra rada czy zła nie będę). Przyznam się, że temat pokoju dla dziecka jest mi o tyle daleki że projektowałam taki raz ... dawno temu jakiemuś klientowi.. i w zasadzie moje doświadczenia na tym polu się kończą. Nie posiadam też własnych dzieci więc postanowiłam zapoznać się z dziecięcym designem wnętrzarskim i...

proszę bardzo firma ALTA MODA - sama tak bym chciała :)
http://www.altamodaitalia.it/default_eng.htm




uważam, że piękne - trochę przesadzone, ale wszak to pokój dziecka... musi być trochę jak z Alicji w krainie czarów:)

PS błagam was nie wstawiajcie dzieciom do pokoju dębowych rustykalnych mebli.... nie bójcie się odrobiny szaleństwa.... i koloru .... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz